Op zondag 6 mei is het weer zover, dan organiseren wij de voorjaarswandeling in het prachtige gebied “de Renderklippen” te Epe. Op de uitgestrekte heidevelden mogen de honden naar hartenlust rennen.

U kunt uw auto parkeren op de parkeerplaats gelegen aan de renderklippenweg, dit is een zijstraat van de Dellenweg en ligt direct tegenover het Golden Tulip hotel. Tevens vindt u hier een hertenkamp. Hier gaat u voorbij en dan kunt u de parkeerplaats oprijden.

Verzamelen tussen 10:45 – 11:00 uur, parkeerplaats Renderklippenweg.
Start wandeling: 11:00 uur

Na de wandeling is er de mogelijkheid om gezellig nog een hapje en/of drankje te doen bij het uiterst hondvriendelijke Pannekoekrestaurant “de Ossenstal” aan de Ossenweg. Dit ligt op hooguit 5 minuten met de auto vanaf de parkeerplaats.

Wilt u hiervan gebruik maken dan gelieve van te voren aan te melden op email: activiteiten@gordonsettervereniging.nl
zodat wij voor onze groep tafels kunnen reserveren.

We hopen weer velen van u en uw prachtige Gordons te zien op deze dag.