Familiedag 2016

Op zondag 25 september organiseerde de GSVN haar familiedag op het terrein van Camping Erkemederstrand.
Voor deze dag waren ook de leden van de Vereniging van Liefhebbers van de Engelse Setter van harte welkom.

Bij aankomst scheen de zon heerlijk en was het al gezellig druk op het terrein. We begonnen de dag met een kopje
koffie of thee dat al voor iedereen klaar stond. Daarna begon de grootste pret voor de honden: een heerlijke wandeling over het hondenstrand. Lekker rennen, zwemmen en ravotten met elkaar, een genot om te zien.

Na ongeveer anderhalf uur was iedereen weer terug op het veld, waar inmiddels de lunch (voor degenen die gereserveerd hadden) klaarstond. Een overheerlijke kop soep en de rijkelijk belegde Panini broodjes gingen er met veel smaak in. Tijdens de lunch konden de honden uitrusten van hun wandeling, want ze moesten natuurlijk nog aan de bak met de spelletjes.

Er was een klein parcours uitgezet met diverse activiteiten, zoals zaklopen met de hond aan de lijn, slalom voor de hond,  speurspelletjes (in water en met ballen) en natuurlijk de favoriete afsluiting van de dag “Het Setterrennen”.

Het was weer een super gezellige dag, waaraan zeker ook het mooie weer heeft bijgedragen. Wij willen natuurlijk de organisatie, maar zeer zeker ook de enthousiaste deelnemers van harte bedanken om van deze dag weer zo’n succes te maken.

<iframe src="https://albumizr.com/a/2ec" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen width="700" height="400"></iframe>