Kampioenschapsclumatch 5 juni 2021 afgelast

Na overleg tussen de deelnemende verenigingen van de Britse Staande Hondenshow is besloten om ook de show van dit jaar niet door te laten gaan en deze opnieuw in te plannen voor 2022.

Wij zijn van mening dat onder de huidige corona maatregelen we geen Britse Staande Hondenshow kunnen organiseren, die recht doet aan de sfeer en het plezier van de deelnemers zoals we dat inmiddels gewend zijn.

In onze ogen is dat niet haalbaar met de tot nog toe opgelegde maatregelen/beperkingen, zoals tijdsloten en 1 hond = 1 begeleider en het niet kunnen toestaan van bezoekers.

Op dit moment wordt er hard gezocht naar een geschikte datum, waarop ook onze keurmeesters beschikbaar kunnen zijn. Zodra er meer bekend is zullen wij dat uiteraard kenbaar maken.