Op zondag 27 januari 2019 organiseren we weer de eerste wandeling van het nieuwe jaar, de snertwandeling. Dit keer hebben we gekozen voor een nieuwe locatie, namelijk de Chaamse Bossen. Het gebied bestaat uit bossen, graslanden en heidevelden met vennetjes.

We verzamelen vanaf 10:45 uur op de parkeerplaats bij Pannenkoekrestaurant de Steengroeve en starten de wandeling om 11:00 uur. Parkeren kan op de parkeerplaats van het restaurant (Industriestraat 24 te Chaam) of op de onverharde weg bij het begin van het losloop gebied (ca. 2 minuten loopafstand).

Na afloop van de wandeling zijn we met de honden welkom bij de Steengroeve voor een welverdiende opwarmende kop erwtensoep met spek en roggebrood. Voor diegene die geen erwtensoep lusten/verdragen is er tomatensoep met stokbrood en kruidenboter verkrijgbaar en voor kinderen hebben we als alternatief een kinderpannenkoek met stroop en/of suiker.

Iedereen is van harte welkom om mee te wandelen.
Voor leden van de GSVN en VES is bovenstaande gratis bij deelname aan de wandeling (bij vooraf aanmelding), verdere consumpties voor eigen rekening. Voor niet-leden geldt kosten voor eigen rekening.

Aanmelden kan (t/m 19 januari 2019)

Door deel te nemen aan de wandeling, geeft u de GSVN en VES toestemming om op de dag van de wandeling, beeldmateriaal te maken van u, uw eventuele kinderen en uw hond(en) ter publicatie in het GSVN en VES clubblad, website en facebookpagina.