Snertwandeling

gordon setter vereniging nederland

Komt u ook gezellig het nieuwe jaar inluiden op zondag 12 januari 2020 met uw Engelse en/of Gordon Setter(s) tijdens de heerlijke winterse wandeling in “Het Leesten” te Ugchelen?

Het Leesten is een prachtig natuurgebied bij Apeldoorn. Speciaal voor honden is er een Hondenbos, dit is een deel van het natuurgebied van 10 ha wat geheel omheind is. Hier mogen de honden naar harte lust loslopen, rennen en ravotten.

Na de wandeling gaan we ons opwarmen bij Kiosk “de Ugchelse Berg”, waar wij voor de leden van de GSVN en VES een ‘soepbon” verstrekken, welke is in te leveren voor een lekkere kom erwtensoep incl. roggebrood en spek. (voor diegene die geen erwtensoep lusten is een alternatieve soep mogelijk en voor kinderen hebben we eventueel friet + snack).  Niet leden zijn uiteraard ook van harte welkom om mee te wandelen, de soep achteraf is dan voor eigen rekening.

De kiosk heeft voornamelijk buiten zitplaatsen met grote parasols.
De binnenruimte is vrij beperkt.

Verzamelen vanaf 10:45 uur op het royale en gratis parkeerterrein bij de Kiosk.
Adres: Hoenderloseweg 191, 7339 GG Ugchelen.

Begin wandeling: 11:15 uur

In verband met het regelen van de snert, zouden wij het op prijs stellen als u zich van tevoren aanmeldt (uiterlijk 10 januari 2020).  Dit is mogelijk via het aanmeldformulier op de website van de GSVN, zie https://gordonsettervereniging.nl/aanmelding-activiteit/

Natuurlijk bent u ook van harte welkom om alleen gezellig mee te komen wandelen. Hiervoor hoeft u zich niet persé op te geven.