Dek- en Geboortemelding

• Uw combinatie voldoet aan het Verenigings Fok Reglement (VFR) van de GSNV
  • U onderschrijft de Statuten en het Huishoudelijk Reglement van de GSVN

Dekmelding

1. De dekmelding geschiedt via een email naar het secretariaat (met bijgevoegd alle benodigde papieren) of door het volledig en juist invullen van het dekmeldingsformulier. Een dekmelding dient, zoals aangegeven bij punt 2.8 in het fokreglement vóór aanvang van de dekking bij het secretariaat aangemeld zijn.

2. Bij het opgeven van een dekking gaat u akkoord met het pupinformatie reglement van de GSVN

Geboortemelding

1. De geboortemelding geschiedt z.s.m. (doch uiterlijk een week na de uitgerekende datum) via een email naar het secretariaat of door het invullen van het geboorteformulier.  Het geboorteformulier dient volledig en juist te worden ingevuld. Is er 10 dagen na de uitgerekende datum nog geen geboortemelding bij de vereniging binnen zal het te verwachte nest verwijderd worden.

2. De fokker dient het secretariaat te voorzien van informatie over het aantal beschikbare pups. Een geboortemelding blijft 10 weken na geboortedatum op de website staan, zonder bericht van de fokker wordt deze automatisch na 10 weken verwijderd. Heeft u na 10 weken nog pups beschikbaar dient u dit dus tijdig te melden bij het secretariaat

3. De fokker ontvangt binnen 10 weken een mail met het te betalen bedrag, volgens het Pupinformatie reglement.