Belangrijke mededeling

Gezien de huidige ontwikkelingen omtrent het Covid-19 virus en de berichtgeving van de Raad van Beheer, dat alle activiteiten heeft geannuleerd tot september, hebben wij als bestuur ook moeten besluiten om uit voorzorg voor ieders gezondheid de geplande activiteiten van 25 april (Trim workshop / Ringtraining), en 13 juni (Kampioenschapsclubmatch). Ook hebben we het besluit genomen om onze geplande Jongehonden- en Jubileumdag van 21 september te annuleren. Dit omdat het nog te onzeker is of deze door mag gaan en het organisatorisch daardoor te lastig wordt. De voorbereidingen zouden al weken van te voren plaats moeten vinden en dat gaat in dit geval nog niet.

Voor de kampioenschapsclubmatch is met de andere twee rasverenigingen besloten deze geheel te laten vervallen.
De show zal volgend voorjaar weer plaatsvinden en wel op zaterdag 5 juni 2021. Ook voor de overige activiteiten zijn we alvast bezig een nieuwe datum in 2021 te plannen.

Namens het bestuur wensen wij u veel sterkte in deze moeilijke en onzekere periode.
Wij hopen u allen weer te mogen begroeten in betere tijden.

Wij vertrouwen op uw begrip.

Het bestuur van de GSVN