Snertwandeling 2018

Komt u ook gezellig in het nieuwe jaar voor een heerlijke winterse wandeling naar “Het Leesten” te Ugchelen met de Gordon en Engelse Setters? Het Leesten is een prachtig natuurgebied bij Apeldoorn. Speciaal voor honden is er een Hondenbos, dit is een deel van het natuurgebied van 10 ha wat geheel omheind is. Hier mogen de honden naar hartenlust loslopen, rennen en ravotten.

Na de wandeling gaan we ons opwarmen bij Kiosk “de Ugchelse Berg”, waar wij u een lekkere kom erwtensoep met brood en
spek aanbieden. De kiosk heeft voornamelijk buiten zitplaatsen met grote parasols. De binnenruimte is vrij beperkt.

Verzamelen op het royale en gratis parkeerterrein bij de Kiosk.
Adres: Hoenderloseweg 191, 7339 GG Ugchelen.
Verzamelen: vanaf 10.45 uur
Begin wandeling: 11:15 uur

In verband met het regelen van de Snert, zouden wij het op prijs stellen als u zich van tevoren opgeeft door een mailtje te
sturen aan activiteiten@gordonsettervereniging.nl met opgave van het aantal personen voor de snert.

Opgeven hiervoor kan tot uiterlijk 23-01-2018. Natuurlijk bent u ook van harte welkom om alleen gezellig mee te komen wandelen. Hiervoor hoeft u zich niet persé op te geven.